Betlgkcee DidemYldrm ben seminere katilmistim baya kalabalık anneler vardı çoğunluk molfixi tercih ettiğini söyledi Prima çok pişik yapıyormuş sleppy dışına geciriyomus bende Molfix aldım denicem bakalim
Ahugozlu Prima premium care aldim. 1numara 126li. Bakalim deneyip gorucez. Duruma gore hareket edicem sonrasinda...
Hira Eliffff yaaa neden ki 😞 benim kuzenimin cocıguna da prima hiç iyi gelmedi oda sleepyden çok memnun kaldı onu kullanıyor