merve5051 hhanay1 canım benimde kasıklarım çok ağrırdı belim kasıklarım ama bi gün çok şiddetli ağrım oldu kanamam olduğunu düşük riskim olduğunu söyledi doktor ama ağrın böyle çok şiddetli değilse normal canım
hhanay1 denizali_ hayır normalde olmuyordu şimdi köyü sarı gibi yada bir tik kahve rengi gibi karar veremedim
denizali_ Hezelen bisey olmaz bu akıntı bebeği koruyor bende her zaman var koku olması normal ne zaman güzel kokmuş ki 😏ama korkma aynı haftadayız
denizali_ Hezelen evde yırtık atlet falan varsa değerlendir pamuklu olsun ben öyle yaptım 5-6 tane çıkardım çok ise yarıyor hani vajinal için de sağlıklı bez oluşturdum
merve5051 hhanay1 şimdi 36 haftalık oldum çok şükür ama o zAman farklı bi ağrım vardı baktım kanamam var hastanede evet keseye bakıp söyledi doktor sonra iğneydi haptı düzeldi çok şükür
denizali_ hhanay1 anladım canım son kontrolün ne zamandı veya ne zaman gidersen doktora bunu sor bende geçen hafta leke gördüm iğne yaptırdı bana tabi herkeste farklı gelişiyor bunu doktora sor istersen baksın bi kanalına ultrason da