Astadavistabeybi https://imgyukle.com/i/I5h5dN https://imgyukle.com/i/I5hTYP kanamamdan korkuyorum ve artık eğilip kalkmak bile istemiyorum her gün illa hastaneye gittiğim için sizce hangisini alalım ?
Unlukacar Astadavistabeybi bence ilk i canım bende onun beyazını aldım ayaklarım şiştiği için evde kullanıyorum yazında inşallah dışarıda giyeceğim
ozsim23 Astadavistabeybi ilk olanı bence. Bende kırmızısını aldım . Hala gelmedi kargo merak ediyorum
Astadavistabeybi Unlukacar yaaa ben beyazını bulamadım muayeneye giderken pembe sırıtmaz mı sizce ayağımda 😍çok şirin ama giyer miyim bilmiyorum
Astadavistabeybi ozsim23 ben hep siyah tayt giyiyirokm da pembe sırıtmaz mı sizce 😬beyazını bulamadım da
Astadavistabeybi Arifcan16 ya sanki pembenin lacivert veya siyah rengini alsam daha iyi olacak o pembe ile hastaneye gidemem ben 😬
morusevenanne Astadavistabeybi akınalbella marka dimi siyahlı daha mantıklı ben de sarısını aldım ev için çook aşırı rahat ama bi beden büyük alın 😍
Astadavistabeybi morusevenanne akınabella aynen uygun geldi fiyatları hastaneye giderken ben pembenin lacivert olanını alayım sırıtmasın 😬
Astadavistabeybi Unlukacar hiç görmedim çünkü 3 haftadır ayağa kalkmam yasak 😬netten ne bulursam alıyorum ama pembe ile hastaneye muayeneye gidemem galiba 😬
Arifcan16 Astadavistabeybi ben alıcak olsam pembe almazdm cok sırıtır bence siyahı daha güzel alıcaksan siyah al derin herseylede giyersn hiç problem yasamazsn 😊
Astadavistabeybi Lamia65 pembe çok şirin ev için ama ben galiba onunla hastaneye çıkamam 😬herkes bana bakıyor gibi hissederim
Astadavistabeybi Arifcan16 ay galiba pembe ev için giyilir ama kesinlikle haklısınız dışarı için koyu renk alınmalı
Lamia65 Astadavistabeybi Hangisi senin içine siniyorsa onu al canım. Ev için pembe olan ayy çoook güzell