TugbaLafci Kızlar doktorum artık her hafta kontrole gitmemi istedi bide detaylı usg den bakılacak bu hafta bebişimin gelişimi önden gidiyo diye mi bakacak acaba öyle bakılan oldu mu
Retina TugbaLafci tatlım doğum yaklaştığı için her hafta gel drmiştir.muhtemelen iri bebek olduğu için riske atmıyor sezeryana alabilir.37-38 gibi
TugbaLafci Retina dedi zaten doktor normal Doğum zor olur iri bebek olduğu için kolu bacağı çıkabiliyomuş ama detaylıya neden bakıyo onu anlamadım 🙄
Retina TugbaLafci benimkide önden gidiyor öyle birşey demedi ama zaten detaylı gibi bakıyor her gidişimde.merak etme aksibişey olsa söyler zaten.
TugbaLafci Retina acaba erken Doğum için ciğer gelişimine felan mı bakılacak ki 🙄 benimde her gittiğinde detaylı gibi bakıyo kilosuna boyuna ağzına burnuna gözüne ama farklı geldi bana 🤦🏻♀️
Retina TugbaLafci ya aslında iri diye erken doğmuyorlar sadece kanala inerse normal doğırmak zorunda kalırsın diye belkide önlem amaçlı bakmak istemiştir.yada kafası çok büyük geldiyse tekrar ölçmek istemiş olabilir.olumsuz bir durum olsa kesin söylerdi zaten.
TugbaLafci Retina kafası zaten koca kafalı diyo bütün gittiğim doktorlar belkide ondan olabilir kimseden duymadım şimdiye kadar o yüzden merak ettim canım teşekkür ederim