Betul_01 günde 3 lt su ve 1 bardak rezene içiyorum. Birde bir göğsü 15 dk emzirdikten sonra gazını çıkarıyorum, ardından öbür göğsü veriyorum 15 dk. Böylece sütüm artıyor. Mastit birkaç gün önce bende de oldu. Annem ılık suda ovala göğsünü dedi. Önce ılık su da ovaladık, ardından manuel pompa ile sıktık normale döndü. Bebek iki göğsü de emmeli. Tek taraflı olmuyor 🙏🏻