Kızlar 25 haftalık gebeyim dün akşam yemekler çok yağlıydı bulaşıkları makina ya koyarken fairy bide çamaşır suyu da koydum. 70 derecede yıkandı ekstra duruma da yaptırdım. Sonra hatta içim rahat etmedi 50 derecede tekrar çalıştırdım deterjan koymadan ama şimdi pişman oldum acaba bi zararı olur mu ki diye yeterince kıyanmışmıdır