Acemiianneee Emire-09 Merhaba hocam ben direk doktorun verdiği raporu ifademe attim baska hiç bi işlem yapmadım. Hatta 23+0 24 hafta oluyormuş 23+0 da almıştım
MuratveKubra Acemiianneee ayyy ben de 24 bitiyor öyle alayım dedim. Benim müdüre ne demeli hocam 24 bitecek 25 te alacaksınız diyor 😀😂
Acemiianneee Minikkalbimmm bebeğin ilk oluştuğu haftayı düşünün hocam 1 gun 2 gün … 1 hafta 1 gün olunca 2.haftasi oluyor ya doktorum söyledi 23+0 da 24 haftalık gebedir diye bi rapor verdi