Alminalperen 35 haftalık hamileyim doktorum suyumun azaldığını haftada bir takip edilmem gerekdiğini söyledi böyle bir surum yaşayan var mı?? Bebeğim biraz hareket etmese tedirgin oluyorum 😕
Unlukacar Alminalperen canım ben 35 +4 de doğum yaptım suyum geldiği için sen hareketlerini kontrol et bebeğinin kilosu da iyi ise doğum gerçekleşse bile küveze bile gerek kalmaz stres yapma
Bahartesi Alminalperen Haftamda doktorum su sınırda sezeryan olabilir dedi. Özele gidiyordum. Hemen İst.Üni’ye gittim. Her hafta kontrole geleceksin dediler. Nst de kalp atışı kötü olmadığı sürece 37 den önce bebeğe müdahale etmeyiz dediler. Bol protein, sabah mutlaka yumurta, ceviz, muz, 3 lt su iç günlük dediler. Hepsini yaptım. 35. hafta kontrolde bebek iyi su da iyi denildi. Hiç stres yapma kontrollere git geçecek. 37. oldu bile benim.
bebegim_28 Alminalperen bende tam 35 de suyun azalmış dedi artık haftalık kontrole gidiyorum dün kontrol vardı 36+5 oldum suyun iyi dedi ekstra bir şey demedi bende sormadım
Alminalperen Unlukacar 2606 kilosu canım inşallah birşey olmaz beni korkutan su biterse ben anlayamazsam 😕
Unlukacar Seymalmina Amin canım inşallah 2800 doğdu canım ödemi falan gitti hastaneden çıkarken 2600 e düştü küvezde kalmadık canım çok şükür
Unlukacar Alminalperen yok canım doktorun kontrol atında tutar bebeğinin kilosu kötü değil doğuma kadar daha alırsın canım korkma
Alminalperen Unlukacar çok teşekkür ederim canım içim rahatladı insan ister istemez düşünüyor kafasına takıyor bilmeyince 😊
Unlukacar Alminalperen haklısın canım inşallah Allah’ın izniyle birşey olmaz benim birden suyum geldi erken doğum risk im yoktu hamileliğimde dengeli beslendim canım yazdıklarımı düzenli tükettim senin bebeğinin kilosu da kötü değil doğuma kadar bunları tüket 1 hafta sonra bile gittiğinde doktor kontrolüne aradı fark I göreceksin
Alminalperen Unlukacar dikkat edeceğim mutlaka canım İnşallah bir iki hafta daha sağlıkla beklesinde sonra doğsa da sorun olmaz diye düşünüyorum 🙏