Kızlar 7+4 haftalık hamileyim ilk zamndan bu yana kahverengi leke vardı dha sonra kana çevirdi dünden beri ağrılarım vardı doktora gittim enfeksiyon ddi antibiyotik iğne şase verdi bol bol su içmemi önerdi. Ben zaten bol su içen çok da dikkat eden biriyim ama nasıl oldu bilmyrm. Sorum su benim gibi olup atlayanlar varmı? Kızılcık suyu öneriyorlar zararlimk?