Snmozgr Arkadaşlar hamileliğimin basında tsh değerim 16.9 du leviteron içtim ve şuan 17. Haftada 3 e düştü hamileliğin başında yüksek olması dörtlü test sonucumu etkilermi?
BarBeyzazer Benimde 8di 6. Haftadan beri ilaç kullanıyorum dozuda 50 mg dan 75 çıkarttı Doktor 17+5 olduk 2.89 du bugün baktıtdığımda uzun süre müdahe edilmezse bebeğin gelişimini etkilermiş içini ferah tut bişey olmaz inşallah
BarBeyzazer Snmozgr benim ikili testte sıkıntı çıkamadı tiroidler etkilemez o testleri down sendromu riski var mı yok mu onu hesaplıyor o testler tiroidler beyin gelişimini etkiler diyorlar çok yüksek olduğunda ve uzun süre müdahale edilmediğinde oda hamileyken anlaşılır mı bi doktora sormak lazım
esrmhmt BarBeyzazer doğru söylüyorsun uzum süre müdahale edilmezse diyor, zaten çoğu kişinin hamilelikte çıkıyormuş bebekle kendine yetmediği için tiroidlerin çalışması ama ilaç kullanınca hiç bir sıkıntı olmaz dedi doktor.
esrmhmt Erken tedavi edilmeyince oluyormuş özellikle doktora sordum. Bebekle beraber yeterli gelmiyormuş zaten👍