mervegitgel gebe olurken değil de ben hastanede sağlık personeli olarak çalışıyordum enfeksiyon bölümünde çalıştım zaman elime hastanın iğnesi battı ve yatan hastaların çoğu hıv yada tüberkirozdu çok korkmuştum bulaşıcak diye hemen erken teşhiş olarak teşhis konuldu ve onların kullandıkları ilaçları kullanmak zorunda kalmıştım ilaçları çok ama çok ağır geldi bana unutkanlık dalgınlık miyde bulantısı vs çalısacak durumda değildim rapor almıştım bulaşıcılığı çıkana kadar kullanmam lazımdı ve sonuç negatif oldu şükür. Ben hep hıv ve tüberkiroz hastalarıyla ilişkiliydim yıllarca bu hastalığı taşıyıp ama farkında olmayan hastalarım vardı hepatit hıv bununla haberi olmadan yaşamış hatta nişanlı çift yatmıştı bölümüme birbirlerine bulaştırmışlardı ama sağlıklı bir şekilde tabırcu oldular bu süreçte gebelik pek önerilmez ilişki önerilmez ama sıkıntı yapma iyi bir enfeksiyon tedavisi alman ve kontrollerini düzenli yaptırman gerek ama korkma 🙏