Kızlarr bugün kendi hesabına göre 6+1 oldum tabi geç döllenme olduğu için tam net belli değil daha kalp atışlarını duymadım 4+4 te keseyi gördüm önümüzdeki hfta kontrolüm var sizler ne durumdasınız hiçbir belirtim yokk göğüslerde hassasiyet vardı artık oda pek yok sizde nasıl??