Tugcem50 Selamlar anneler ben 18+1 deyim bugun vajina da agrı hissediyorum neden oluyordur yürürken hissediyorum ama yatarken otururken agrı yok kendimi cok yormuyorum ama dinlenmeyle gecer mi tabi gecmez ise doktora giderim şimdiden tesekkürler
Yasemin301 Tugcem50 bende de oldu banada doktorum ya ayakta cok durdun ya da enfeksiyon vardir dedi tahlil verdim enfeksiyon cikti sizde bi doktorunuza görünün isterseniz,
gunsal Benim de oldu o haftalarda enfeksiyon sebebiyle. Fitil kullandım geçti. Doktorunuza görünseniz daha iyi olur