Arkadaşlar doktora önceki yattığım hastanedeki kağıdı gösterdim igne yapıldı mı yapılmadı mı bilmiyorum diye kanamam olmadığı halde kan uyuşmazlığı testi alıp igne yapmışlardı. Doktor yapmamışlar dedi ve kan uyuşmazlığı iğnesi yaptı bana 28. Haftamdayım. Eve geldim dikkatlice baktim igne isimlerine ama dünkü olduğum iğneyi 13. Haftada bana yapmışlar. Doktor fark etmemis 2. Defa kan uyuşmazlığı ignesi yapmis oldular. Bi sıkıntı olur mu? Bilgisi olan başına böyle bisey gelen var mı?