Kızlarr bizim bebişin vücudu 1 hafta önden gidiyormuş doktor 1 hafta daha beklersen vücut biraz daha büyüyecek ve normal doğum olma şansı tamamen düşecek dedi. Ve tansiyon olayı var 14e yükseliyor. Doktor bugün öğleden sonra istersen sezeryana alalım dedi. Ama yok bekleyeceğim dersen yine sen bilirsin dedi. Bu arada 38 haftalığız ve 2 cm açılmam var. Ama bebek yukardaymış aşağı inmemiş. Siz olsanız ne kadar verirsiniz pazartesiye kadar beklermisiniz yoksa sezeryan hemen kabul edermisiniz. Kendimi hep normal doğuma hazırlamıştım. Sezeryan olanlar beni aydınlatabilirmi zormu toparlarım nasıl olur hiç bilmiyorum 🙄🙄