Kızlar merhaba.
Acaba bendemi oluyor bu bitek yoksa sizde olanda var mı?
İlk aylarda oluyordu hadi dedik hormonsal bişey ama bende hiç bitmiyor. Sürekli insanlardan uzak durmak istiyorum biri bişey dese alınıyorum kızıyorum bir çok kişiyle tartıştım bile. Kimsenin beni anlamadığı düşünüyorum sevmediklerini düşünüyorum bunu nasıl atlata bilirim yardımcı olurmusunuz?