Merhabalar konumu bilenler vardır. Babama gelmiştim 3 hafta önce ama esim gelmedi hicbir şekilde cabasi olmadı, neymis ben gitmişim onu terk etmişim. Bikac kez iletisime gecmek istedim ama o kadar ofkeli ki konusmak bile istemiyodu hep Allaha emanet ol vs gibi sözler söyledi. Ama ben hırsıyla yaptığına inandım hep ve ablalarinin doldurusuna geldigini ben dahil herkes biliyo. Benim ve bebegin kiyafetlerini topla aldircam dedim ne dicek diye merak ettim gercekten de toplamis ve aldırdım dün aldirdim eşyaları o kadar agrima gitti ki yatak odasındaki cekmecelerde ne var ne yoksa doldurmus torbalara. Buyuklerinden bikac kisiyle görüştüm o hirsla hareket ediyo cok pisman olcak falan dediler. Doguma gelmek istedigini söyledi ama ben istemiyorum onu haketmiyor çünkü bizi. Dun yazdim konustuk döküldü biraz beni yapayalniz biraktin burda, anne babasini kaybetmisti 2 yil once, acıma acı kattın sen rezil oldum herkese falan dedi, ben yumusak konuştukça sinirlendi, bana ilk gittiğin nefretinle konus değişme dedi, yuvamizi ailemin yıktığıni soyluyo hep ben diyorum bana bak baskalarini katma, seni istemiyorum artik bi cocugum icin gorusucem dedi, bende o zaman yuzyuze gel benimle niye gelmiyosun korkuyosun cunku dedim, seni gormek istemiyorm cunku dedi, ama ben biliyorm ki görünce etkilencek o yüzden kaçıyor böyle, ben son bi fedakarlik yapicam cocugum icin yuvam için bugun gidicem is cikisina ve gorusucem en azindan ileride keske dememis olcam, beni hep bugunku sekilde hatirlasin en azından ve duruma göre dogumu ona haber edip etmemeye karar vericem. Rabbim kimsenin yuvasini bozmasın herkese hayırlı eş nasip etsin inşallah