Gzlgzl ben ilk test yaptığım da 4 haftalıktı . Sonra doktora gittim kan tahlili yapmadı hiç . Gerseyi ultrason da baktı kese göründü çok şükür kalp atışı da oldu . Özele gidiyorum tavsiye üzerine gittim çok iyi diyorlar ben o yüzden dedim heralde doktorum kan tahlili istemedi diye ama tekrar gidince isterim belki