Meflug evet dun oldum. Aslinda dun ve bu sabah az akinti ve lekelenme seklindeydi. Ama saat 1 gibi biraz daha fazla geldi o korkuttu ama simdi yne birsey yok gibi. Ben ecopirin ve oksapar da kullaniyordum esim o yuzden kanaman uzun surer belki dedi ama bilemiyorum iste. Doktoe kontrolu nasilsa yarin diye icimi ferahlatmaya calisiyorum. Normalde doktor iyi gecti demis esime. Rabbim saglikla sihhatle evinize getirmeyi de nasip etsin bebisinizi insallah. Az kalmis siz cok guclusunuz bebeginiz de oyle. Az daha sabir 😊🌸