demet1e Doktor bugün Sezeryan için 39+1 de alacağım dedi bana fazla gibi geldi . Bu konuda ben mi yanlış düşünüyorum sizce ?
Asenana demet1e banada 39+2 ye gün verdi bende ne gerek var bu kadar beklemeye diye düşünüyorum ama bebek haftasını ne kadar tamamlarsa onun için o kadar iyi dedi
demet1e Özelde aynı dediyse devletle ilgisi yok demekki. Çünkü özele mi geçsem diye düşünmüştüm böyle olunca 😞. Son zamanlar artık iyice sabırsızlanıyor insan 😊😊
Zbtuna Kilosu önden gidiyorsa veya doğumu yakın görüyorsa doktorlar 38. haftalara gün veriyorlar bence genellikle