Bernay İlk defa ucuz bi bebek arabası gördüm burda şu an çok mutlu oldum 😂 gördüklerim hep 700-800 hatta 1000ve üstü civarıydı acaba sorun mu ben de neden o kadar ucuz şeylere bakıyorum diyordum 😂
eylemc Yaz başında vergi yükselince çok fark etti🙈😇 uygulama yorumlar iyi ama bazen şişirme yorum da olabiliyor. O yüzden buraya yazdım. E bebek kullanıcısı ve alış-veriş yapanı çok olduğu için birine denk gelir 🙏
eylemc Genelde bu model kullanılıyor ama durumlardan dolayı dışarı çıkılmıyor. hiç araba bakmadığım için fikir almak istiyorum