Herkese merhaba çarşamba günü ilk kez aşı yaptırdım sağlık ocağında 20.haftadayım aynı gece mide bulantım başladı bir anda uyandım dün gece de yine bulantım başladı ve çıkardım nerdeyse safra kalana kadar kustum var mı aşıdan sonra böyle olan çok panik yaptım