Haydi kızlar bu haftalarda olanlar biraz sohbet edelim. Nasılsınız, neler yaşıyorsunuz, bebekleriniz kaç kilo, benim gibi haftaları günleri sayan var mı?
Ben tam 18den beri gün sayıyorum ilk hedefim yaşam sınırı olan 24tü. Şükürler olsun kavuşturana. Şimdi de 28i bekliyoruz oğlumla. Her gün konuşuyorum oğlum sakin sakin bekleyelim sakın acele etme diyorum ama bakalım😂🙈
Ben 24+4te gittim en son ve 700 gramdı oğlum. 18den beri karnımda sertleşmeler oluyor, erken doğum riski var. Günlerim yatarak geçiyor. Hayırlısıyla günümüzü doldururuz inşallah hepimiz🤲🏻