yesim34 Merhaba anne adayları ve anneler ben 1 buçuk ay önce spinal sezeryan ile doğum yaptım ve şuan iğne yapılan yerde son 1 haftadır ağrı var kendinde olan var mı acaba ya da böyle olması normal mi bilen var mı
Ikinciyibekliyorum yesim34 bende olmuştum canim ama öyle agri olmadi allaha sukur. Ta ki sizin baya zaman olmus 1 hafta gibi olsa anlarım ama doktorunuza sorun mutlaka neden oldu acaba 🤔
yesim34 Ikinciyibekliyorum Ben de anlamadım neden oldu böyle korkmaya başladı m kötü bişey olacak diye
Retina yesim34 1 ay uzun bir süre iğne yapılan yerler ilgisi olmayabilir farkında olmadan ters bi hareket yada çarpma olmuş olabilir mi? Siz yinede ihmal etmeyin tabi