Esmaaaaaaaa 36+6 haftalık hamileyim. Yaklaşık 2.3 hafta önce göbeğim aşa indi. Aşırı şiddetli bel ağrım var,sağ bacağıma vuruyordu artık sola vurmaya başladı. Kabızlık başladı.🤦🏻♀️🤭 iştahım gitti,aşa bölgem de de aşırı şekilde sancı oluyor belimle birlikte. Ama her an gelir korkusu yaşıyorum. İlk bebeğim tam 35.haftasına girdiğin de doğmuştu. Doğacağı günden 1 gün önce kanamam oldu ardından suyum patladı. Ama ondan önce gram belirtim yoktu. Hiç belli olmuyor canım,diyorum ya ilk gebeliğim de belirti yok iken aniden doğdu,şimdi 1 aydır belirtiler var ama gelmiyor. Hiç korkma stres yapma. Allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin.🤲🏻