Orange-sMom altına imzamı atarım ❤️ insanların anne olmaya sizin kadar hazır hissetmemesinden, kendine güvenmemesinden, şuanki hayatını çok seviyor olmasından, çocukları yokken kendini eksik hissetmemesinden , ne yaşayacağını bilmediği bir gelecekten ve daha önce tatmadığı bir duygudan korkmasından bukadar rahatsız olunmasını anlayamıyorum. herkes herşeye aynı tepkiyi mi vermeli ? bir insanın belki hormonlarının, içinde bulunduğu şartların, psikolojik durumunun sonucu verdiği tepkilerle anne olamayan birinin yaşadığı hisler nasıl karşılaştırılabilinir?