Merhabalar anneler dün akşam bileğimdeki ağrı yüzünden eşimden krem sürüp ovalamasını rica ettim o an hamile olduğumu unuttum ya da kremin zarar vermeyeceğini mi düşündüm bilemiyorum dolgit krem sürdüm ve eşim ovaladı daha sonra 5 dk bile sürmeden faarkına vardık ve hemen sabunla suyla yıkadım bi zararı olmuşmudur acaba ?