Mamyyyyy 36+6 haftalığız yaklaşık 2.3 haftadır şiddetli sancılar çekiyorum. Kasıktan,belden,alt bölgemden,üstüne birde sol kalçam ve bacağıma vuran sancılar. Her an gelir diyorduk 37 haftalık oluyoruz belirtiler olduğu halde gelmiyor. Allahım yardımcımız olsun canım. Hiç korkma belirtiler olduğu halde aniden belirtilerin kesildiğini söyleyenler dai duydum. Yada 1 2 ay sancılarla savaşanlar duydum. Üzülme asla,ben ilk gebeliğimi tam 35.haftada yapmıştım. Şimdi 19 aylık oldu oğlum. Kızımı bekliyorum şimdi de.🤲🏻❤️