ENilay bende burda post açan bi kaç kişide görmüştüm canım tek kişilik odaya alınıyormuşsun , ama refakatçi ziyaretçileri bilmiyorum yanlış yönlendirmeyim seni .bahsedenler de kötü yorum yapmadı . Bi ara bende devlette yapayım diye düşündüm ama Ankara’nın durumunu biliyorsun covid den dolayı çok korkuyoruz o yüzden gidemiyorum..35+2