begum1 Fethi Bey’e gidersem güncelleme yaparım demiştim unutmadan yazayım 🤭 Bugün muayene oldum gerçekten dedikleri kadar iyi bir doktor olduğunu düşünüyorum. Çok ilgili her soruyu dinleyip çok güzel bir şekilde açıklıyor, ben baya endişeli gitmiştim ama çok şükür rahatlamış çıktım tavsiye ediyorum 🙏☺️