deletedmom357 Kızlar bu reflü yatağı alan var mı sizce nasıl alayım mı begendim bilmiyorum alsam mı almasam mı 🤭
Xxz deletedmom357 ben aldım kusmamasi için iyiymiş dediler. Ama henüz kullanmadım bebiş doğsun da hayurlsiiyla 😀
Gulbeste deletedmom357 canım altta stoperi olanlardan al çünkü çocuklar kayıyormuş sevi baby in modellerine bak
Rabia95 deletedmom357 ben aldım ama böyle üstünde oyuncak yok, anne yanının içine koydum. Gün içinde salonda uyutursam da getiririm yanıma koltuğa vs koyarım. Bu büyük geldi gözüme
Xxz deletedmom357 benimki bir.al beyaz . Yanları yastıklı . Ama böyle tepesinde süsleri yok. Gerekte yok .çünkü bir ay iki ay sonra kullanmiucaz nasilsa
deletedmom357 gokella ben daha almamışım bişi cinsiyet belli değil dedim böyle yavaştan alayım bişiler reflü dan başliyayım dedim ama
gokella deletedmom357 kılıfı beyaz zaten cinsiyete göre almadım ben genelde beyaz kılıfı oluyo çıkarıp yıkayabildiğiniz.