Boncukgiller003 03Sinem03 alttan etmedi. Normal ultrasona bakıp dedi. Direk gebelik sonlanmis dedi 😒 Nadire hanım da normal ultrasonla gördü ama keseyi
Boncukgiller003 03Sinem03 evet kese gözükmüyo gebelik durumu yok gebelik sonlanmis dedi. Yani elim ayağım buz kesti ağlayarak çıktım hastaneden 🙄
03Sinem03 Anladim canim insan cok.kotu oluyo kotu bir sey duydugunda bak iger doktor gormus insallah bebiside gorursun
Boncukgiller003 Cikolata_kistim benim amcamda var Sincan’da. O da Afyonlu ama Sincan Plevne mahallesinde oturuyor 😊
minikalp03 Boncukgiller003 bnde afyondayim 16 haftalik hamileyim Esentepe de oturuyorum kayınvalidem senin mahallede oturuyo ☺️