justwaiting Dünden beri sol kasığımda bir ağrı var 17.haftadayim böyle bir şey yaşayanlar ne çözüm buldular yazabilirler mi?
27ozge27 Soldan yumurtalara olmuştur benimde ağrıyodu bide regli günlerine geliyorsa onun sancısı da tutuyordu arada.. ama tabi şiddetli olursa geçmezse doktoruna başvur bekleme
justwaiting 27ozge27 hamilelikte regl ağrısı hissedilir mi ki, tıpkı onun gibi ama sadece sol tarafta