busraerdalll benimde gebelik başından beri mide yanmam oluyor. Salatalık, yoğurt, süt, badem iyi geldi. Doktorum gaviscon şurup verdi gittiğinizde danışın bir ilaç verecektir. Mide bulantısı için prilam dr vermişti ama çok kullanmadım. Doktora sormadan ilaç kullanmayın. Sağlıkla gelsin🐣