35+2 hamileyim. 4 gündür beni süründüren bir diş ağrım var. Çarşamba günü diş hekimine gittim diş çekimi dedi. Kadın doğum doktorum ilaçla idare edelim çok kötü değilse demişti. Çarşamba günü akşamı ağrı dayanılmaz olunca antibiyotiğe başlandı. 2 gündür antibiyotiğin hiç faydası olmadı. Ağrı kesici ya da antibiyotiği içince en fazla 1 saat idare ediyor.
Dün hem ağrı dayanılmaz olunca hem de bir görüş daha alalım diye başka bir diş hekimine gittim. O da kanal tedavisi dedi, antibiyotik pek fayda etmez, kanal için doktorundan izin al dedi ama çok da önermiyoruz idare et dedi. Dün ordan çıkarken idare edeceğim diye düşünürken gece öyle çok ağrıyor ki sabah kadın doğumcu doktorumuza gittik. O da bu kadar kötüyse çekim ya da kanal yapılsın düşük de olsa erken doğum ihtimali var dedi. Bugün 4. Antibiyotiği içmiştim Akşamüzerine kadar kendini takip et yine iyi değilsen git işlem yaptır dedi. Hafta sony diş hekimi bulamazsın dedi. Ben hafta sonu da bekleyeyim diyorum belki antibiyotik etki etmeye başlar diye eşim dayanamıyosun gidelim çektirelim diyor. Böyle gebeliğin ileri haftalarında dişine işlem yaptıran var mı? Lütfen yazın