Bana sorsan ben kaynanamla kalmaktansa evimde yalnız kalmayı tercih ederim 😁😁 ama söylediğine göre sen zaten alışkınsın kaynananla birlikte olmaya. Onun senin yanına gelmesi daha iyi olur tabi kendi evinde olmak daha rahat hissettirir ama şartlar öyle gerekiyorsa orda kalman daha iyi. Acil bir şeye ihtiyacın olsa onlar gelene kadar sıkıntı olur