sevara valla benim 50 gr 141 cikti . Kendi kadin dogumcum sunlardan uzak dur dikkat edersen bir sorun olmaz 150 ve üstü cok ciddi dedi 😬 diyetisyene de yonlendirmedi ben cikolata tatli kestim beyaz ekmek pirinc makarna kestim . Tam bugday ekmegi yiyorum sebze yemegi yiyorum . Bulgur pilavi varsa ekmek yemiyorum . Eger yoksa 1 dilim ekmek yiyorum . Gunde 1 veya 2 meyve elma yiyorum . Bazen tarçın döküyorum dengelermis . Muz yiyorum😬 küçük muzdan . Pekmez de ac karna iciyorum 1 tatlı kaşığı . Suyumda veya bebekde sorun yok ama bilemedim valla ben bunlara dikkat ediyorum