Kızlar ben aralıkta 3 sezeryanımı olucam. Yalnız kasımın 3 de oğlum 1 yaşına girecek yanı 13 ay olucak 2 evladımın arasında 2 sezeryanımda ölümden cevirdiler beni cok zor kötü berbat bir ameliyattı. Ve suan rahım dikişim ince ve olmamıs oldugu şçin 37 de bebegımın alınması planlanıyor benım gibi arası olmayan ve sezeryan olan kardeşcağazlarım yorum ata bilirse cok mutlu olurum nasıl geçiyor nasıl acılı oluyor mu bana bu daha kotu olucak diyorlar sürekli aşırı korkuyorum