giresun Adetimin 2. Günü test yaptırdım sonuçlarım bu şekilde çıktı doktor bana sonuclarim normal dedi ben anlamadım 😔😔
Dilek0809 giresun doktorunuz normal dediyse neden kafanıza takıyorsunuz ki bizler doktorlardan daha iyi bilemeyiz sonuçta rahat olun 🌸
giresun ilkin41 FSH 10 ün üzerinde sıkıntı değil mi? İnternette herkes 10 ün üzeri sıkıntı demiş kafam çok karışık