Sehertass Ben 5+6 da gittim doktor cok kucuk kalp atisini henuz duyamayız dedi bebeği de göremedim sadece kese ve yolk kesesini gördüm. Yarın randevum.7+1 olacağım . Duyabilirsin de duyamayabilirsin de. 8. Yada 9. Haftalarda da duyan varmış. Istersen randevunu 2 3 gün ileriye al.