Ffc2224 ben de bazen öyle uyanıyorum normalde sırt üstü yatmazdım ama insanın beli çatlıyor yanlara yata yata kemiklerim çıkacak gibi oluyor vücut ihtiyaç duyuyor demek ki ama benim doktorum o kadar da kasma dedi evet çok yapma ama sırtüstü yatıpta bebeği ölen de olmadı şimdiye kadar öyle dedi olmaz inşallah bir şey bi de yiyecek ekmeği varsa amuda da kalksak doğacak yoksa kendimizi pamuğa da sarsak olmaz