Ffc2224 zaten sırtüstü yatmayın demelerinin sebebi bebeğe bir zararı olduğu için değil,anneye zararı olduğu için.bebeğin kilosu arttıkça sırtımızdan geçen bir damar var kalbe gidiyor, işte o damara baskı yapıyor çocuk ve kan kalbe iyi pompalanamıyor.şuanda daha çocuğun ağırlığı 1 kilo dahi değildir oyüzden yatsan da bişey olmaz.ama 30 lu haftaları geçtikçe istesen de yatamıyorsun,nefes nefese kalıyorsun😊