Gerçeği çok zor elde edilebilecek birşey . Ben de çok geçmiş zamanlarda büyüklerimden duymuştum , yanlış hatırlamıyosam nisan ayında karınca yuvalarını eşeleyip alınıyormuş . Biraz acımasızca 😞 Aktarlarda satılanlar ne derece işe yarıyor bilmiyorum 🤷🏼♀️