baby3_ Kızlar 1,5 gün önce riskli bir serklaja girdim sanırım operasyon sıcaklığıyla pek ağrım yoktu şimdi hafif yürür kalkarken sağa sola dönerken yatakta ağrı oluyo. Doktorunuz neler dedi tavsiyeleriniz nedir
Epifenomen baby3_ o olur canım, serklaj yapıldığında rahim uyarılıyor ister istemez aşağıya baskı oluyor. Dikiş vücuda uyum sağlayana kadar hareketten kaçınman lazım mümkünse oturma bile sürekli uzan. Allahın izniyle bir süre sonra alışacak ve uyum sağlayacak. Çok geçmiş olsun🙏
Esraa16 baby3_ benimde olmuştu ara ara dr minoset vermişti istersen parol da kullanabilirsin demişti ama illaki oluyor yani
baby3_ Epifenomen canım çok az ağrım oluyo 3-4 gün oldu serklaj olalı normal mi acaba iyice korkuyorum artık
Epifenomen baby3_ kuzum ağrılar oluyor 1 hafta 10 gün arası sürüyor sonuçta rahme dokunuyorlar ağrı olması çok normal ama çok şiddetli olursa kanaman olursa ve ağrıların 10 günü geçerse mutlaka doktoruna görün. Hafif adet sancısı gibi olması normal ama kasılma hissedersen o normal değil yine doktoruna haber ver
Nasippp Epifenomen hani dün demiştim ya sanki içimde su gibi hissediyorum DİE buldum onu 😂 sanki hamile değilmişim gibi bi rahatlık vardı göbeğimde yatıyorum kalkıyorum luk luk ses oldu dün oldu sadece bir türlü anlatamadım ama korktum dün 😁
baby3_ Epifenomen canım benim de sürekli bi ağrım yok ama doktor baskı sancı hissedersen ara dedi ama ayırt edemiyorum ki
Epifenomen Nasippp o bende de olmuştu demiştim ya bebek yokmuş gibi yumuşacıktı karnım su sesi geliyordu. Bebeğin pozisyonundan kaynaklı o😌
Epifenomen baby3_ kuzum ayağa kalktığında veya oturduğunda karnında yumruk gibi sertlik hissedersen ve sanki aşağı doğru bir şey çekiyor hissi varsa bu baskıdır. belin veya kasıkların düzensiz veya düzenli sıkışır gibi olur adet sancısı gibi olursa (10 sn sürerse) bu sancıdır