gamzecee Öncelikle geçmiş olsun, kaç haftalıkken oldu düşüklerin birde sebeb olarak ne diyor doktorun ?
Benimde düşüklerm oldu ikincisi 4 aylıktı üstelik 😞
iyi bir kadın doğum doktoru bulup tüm testlerinizi isteyin. Benim doktorum genetik testlermi istedi dsha önce yaptıran olmamıştı kanımda pıhtılaşma varmış meğer.. Zaten de tekrarlayan düşük gibi sorun olmadıkça ne pıhtı sorununa bakıyorlar nede rahim ölcümü yapıyorlar .. Bende servikal yetmezlik sorunuda olmuştu erken müdahale edilebilseydi serklaj olabilirdim belki hayata tutunabilirdi bebegim. Tabiki takdiri ilahi ama…