Ben aşı olmadım. doktorum ezber bozan doktorlardan.şeker yüklemesi,tetanoz bunları olmadım.tetanız için evde doğum yapanlara öneriyorlarmış şmdiki doğumlar steril ortamda o yüzden gerek yok dedi.şeker yüklemesi için bana beslenme düzeni ayarladı şeker dengemi kurdu. Eve kan şekeri ölçümü aldım parmagımdan 1 hafta kendim takip ettim.tabiki her gebenin kendi kararları bunlar.ben ağrı kesici bile içmedim hamileliğimde doğal yağlarla baş ağrımı geçirdim.vs…