_xnazli kanamali.bir gebelik gecirdim ve yapacaklari tek tedavi progestan ve pruloton igne depont vurmak hastanede yatarsanda serum takviyesi. Bekliyorlar sabredicez diyorlar. Bu surecte 4 5 doktora gttm ultrsn muanesi yapar bakar sorun yoksa. Bu bole devam eder. Birde fitil veriyorlar endol diye kasılma agri olursa at derlerdi. Cunku kanamalar kasilma ve agriyla baslar dedi doktor. Baska bir tedavisi yok malesef 😏