Hanımlar ikinci gebeliğim. İlk doğumum belden uyuşturmalı oldu. Ve aşırı bir acı hissettim doktorum da işinde gayet iyi bir doktor ama anlamıyorum. Çok kişi sadece dokunuşları hissederken benim içimi dışıma çıkartıyorlar mış gibi hissettim. Kötü oldum kendimi çok sıktım o arada serum kolumda birikti kolum davul gibi şişti. Cesaretli biriyim ama o acı beni mahvetti. Doğum sonrası daha rahhatti hemen kalktım yürüdüm yatmadım bile doğru düzgün. Şimdi bir korkum var 12 haftalık gebeyim ama şimdiden başladı korkular