Kızlar 38+5 birazdan suni sancı ile doğumumu başlatıyorlar, kızım 3 900oldugu icin doktorum haftasini beklemeyelim yoksa normal doğum olmaz dedi 🤭
2 cm kadar açılma varmış.
Lütfen bana dua edin hayirlsiyla kavuşayim yavruma 😩
Aglamami durduramıyorum ya resmen çok korkuyorum ne zormuş bu psikoloji 😭
Bende hepinize dua edicem inşallahhh 🤲🏼