Merhaba kızlar, 4 ekimde regl oldum 18 ekimde pik gördüm ovulasyon testinde. Ve son 3-4 gündür bel ağrısı, gögüs hassasiyeti, ve koku hassasiyeti var. Bir de bugün az miktar da beyaz krem gibi sünmeyen yada sıvı olmayan bir akıntım vardı. Regl’a 8 gün var. Belirtilerim olurdu regl için bel ağrısı falan ama bu kadar erken başlamazdı bir kaç gün kala olurdu. Bir de ara ara kasıklar da çok ağrılı olmaksızın sız hissediyorum. Ve affedersiniz 3 gündür kabızlık problemi çeliyorum. Ve hiç böyle bir problemi olan insan değilimdir. Benimle aynı durumda olan var mı? Erken gebelik testi yapsam mı acaba 2-3 gün sonra 😕